Ofte stillte spørsmål

Har dere en butikk man fysisk kan besøke?

Vi har mange varer på lager som kan hentes hos oss i Stormåsan 16, 1540 Vestby. Det er ikke alle produktene som lagerføres her til enhver tid. Ring oss gjerne og spør om vi har varen du er interessert i på lager i Vestby. Merk at dette er vårt lager og vi har ikke mange produkter utstilt. Åpningstider er normalt 8.30-16.00 mandag-fredag.

Leverer dere over hele Norge?

Ja, vi leverer over hele Norge. Frakt kan variere fra sted til sted.

Kan alle kjøpe varer hos dere?

Ja, vi selger til bedrifter, kommuner, privatpersoner og alle andre som er interesserte i våre produkter.

Er det mulig å hente varer selv?

Ja, mange av våre produkter kan hentes hos oss i Stormåsan 16, 1540 Vestby . Ta gjerne kontakt med oss før du henter for å være sikker på at vi har produktet på lager på Vestby. Åpent normalt 8.30 – 16.00 mandag til fredag. Ta kontakt ved ønske om å hente utenom åpningstidene.

Jeg har fått purring, men betalt fakturaen. Hva gjør jeg?

Hvis du har betalt faktura og brukt KID-nummer, så kan du se bort fra purringen. Hvis du har betalt uten KID, men med melding i nettbanken bør du sende oss en e-post og oppgi kundenummer/navn og datoen du betalte, så hører du fra oss.

Jeg angrer på mitt kjøp på nett, hva gjør jeg?

Du kan angre kjøpet etter angrerettslovens bestemmelser. Varen må være ubrukt og tilbakeleveres i samme stand og i original emballasje. Ta kontakt med oss på telefon eller e-post, så hjelper vi deg.

Hvor raskt blir varer levert?

Varer som er på lager sendes 1-3 dager etter bestilling. Hvis det tar lenger tid vil vi alltid etter beste evne informere om dette.

Jeg venter på en postpakke, hvordan vet jeg når den er fremme på postkontoret?

Posten skal sende deg varsling når pakker er underveis og når den er fremme på postkontoret. Du får beskjed via sms, e-post eller brev.

Selger dere varer til Svalbard og utlandet?

Ja, men det kommer an på produktet. Svalbard, Sverige og Danmark er normalt ikke noe problem. Ta kontakt med oss på telefon eller e-post for å bestille i så fall. Vi tar oss av moms-behandlingen så lenge varen leveres i utlandet eller på Svalbard.

Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse, hva har skjedd?

Det hender at ordrebekreftelser havner i søppelboksen til mottakere. Se etter om det har skjedd i ditt tilfelle. Hvis du ikke finner noe der, så bør du ta kontakt med oss på e-post eller telefon.

Vises priser eks. eller inkl. moms (MVA) i nettbutikken?

Produkter skal vises med både eks. mva. og inkl.mva.

Jeg har fått et brev i posten hvor det står at jeg har blitt kredittsjekket av dere. Hvorfor det?

Når kunder betaler mot faktura er kredittsjekk en del av rutinen.